Czy spleśniały Whopper od Burger King to dobry przekaz?

Jesteśmy Ciekawi Waszej opinii – czy zaprezentowana przez Burger Kinga kampania ukazująca pleśniejącego Whoppera to interesujący przekaz ? Od strony marketingowej kampania okazała się sukcesem – tego odmówić jej nie można. Foto... Read more »

20 sposobów na przyciągnięcie gości do Twojej restauracji

Tak jak obiecaliśmy prezentujemy listę 20 tematów – sprawdzonych w działaniu, konkretnych porad, które są kluczowe w zabieganiu o klienta (nie tylko) sezonowego. Podsumujmy zatem o co należy zadbać, aby trafić „na... Read more »

Czerwiec 2019: Kalendarz marketingowca w branży HoReCa

Czerwiec jest miesiącem w którym w kalendarzu „kulinarnym” dzieje się zdecydowanie mniej niż w pozostałych okresach roku. Warte uwagi są dwa „święta” 07 czerwca – Donut Day w USA Co pasuje do... Read more »

Maj 2019: Kalendarz marketingowca w branży HoReCa

Podobnie jak „Kalendarz travel managera” od travelmarketing.pl, także i nasz „Kalendarz marketingowca w branży HoReCa” pojawia się ze sporym opóźnieniem. Święta, Majówka (z moim urodzinami) sprawiły, że zarówno sprawy zawodowe jak i... Read more »

Kwiecień 2019: Kalendarz marketingowca w branży HoReCa

4.4.2019 – dzień marchewki Myślisz sobie – kolejne nudne “święto” i masz w tym sporo racji. “Czy naprawdę ma sens iść sztampowo? Nie! Zróbmy coś innego… np. ciasto marchewkowe”. Serio? Czy to... Read more »

Wakacje ze smakiem – turystyka kulinarna w 2019 roku

Nie da się ukryć faktu, że dużą część wśród gości restauracji w dużych miastach stanowią turyści. Lokale takie jak restauracje, puby czy kawiarnie o atrakcyjnym położeniu nie mogą narzekać na brak zainteresowania... Read more »

Marzec 2019: Kalendarz marketingowca w branży HoReCa

Za moment zaczynamy nowy miesiąc. Więc tak jak obiecaliśmy, tym razem dawka marcowych inspiracji do promocji z okazji nietypowych dni w kalendarzu pojawia się u nas z małym wyprzedzeniem. 01.03.2019 (piątek) –... Read more »

Podcast 5ZWB: Co decyduje o wyborze restauracji lub kawiarni?

O tym jak ważnym aspektem dla branży HoReCa jest audio marketing na szczęście nie trzeba już nikogo przekonać. Warto jednak pogłębiać swoją widzę w tym temacie – szczególnie, że teraz dzięki Adamowi... Read more »

Plastikowe słomki w gastronomii są passé

Każdego dnia zużywa się w Polsce 3 miliony plastikowych słomek do napojów. Ich zastąpienie produktami wykonanymi z surowców nadających się do mycia i wielokrotnego użytku staje się więc powoli nieuchronne. Chcąc prowadzić... Read more »

Luty 2019: Marketingowe okazje do aktywowania gości w gastronomi

Mimo, że 7 dni lutego już za nami to my ruszamy z cyklem nowych artykułów z serii „Marketingowe okazje do aktywowania gości w gastronomii”. Zapraszamy także do naszego kalendarza wydarzeń dla branży... Read more »