Plastikowe słomki w gastronomii są passé

Każdego dnia zużywa się w Polsce 3 miliony plastikowych słomek do napojów. Ich zastąpienie produktami wykonanymi z surowców nadających się do mycia i wielokrotnego użytku staje się więc powoli nieuchronne.

Chcąc prowadzić biznes w sposób odpowiedzialny społecznie należy podejmować niezbędne działania w celu minimalizacji wytwarzanych odpadów plastikowych. Podążanie za światowymi trendami w tym zakresie nie jest już opcją, ale staje się koniecznością, przynoszącą także oczywiste korzyści ekonomiczne. Ma to swoje przełożenie na redukcję kosztów w odniesieniu do długiego okresu planowania budżetu.

Rezygnacja z niemodnych i przyczyniających się do generowania znacznych ilości odpadów plastikowych słomek do napojów niesie za sobą także istotne korzyści wizerunkowe dla przedsiębiorców. Jest bowiem niepodważalnym faktem, że budowanie godnego zaufania, proekologicznego podejścia do prowadzenia biznesu daje wymierną przewagę nad konkurencją i wzmacnia subiektywne postrzeganie marki jako nowoczesnej, a zarazem racjonalnej i odpowiedzialnej. 

TU PIJESZ BEZ SŁOMKI

Poznaj akcję – Tu Pijesz Bez Słomki. Więcej o akcji, słomkach i plastiku w oceanach przeczytacie na stronie https://noizz.pl/bezslomki.

Recommended For You

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *